Author Topic: Race-car diapers naar NL  (Read 709 times)

0 Members and 0 Guests are viewing this topic.

Offline Berth

  • Ere lid
  • Volledig lid
  • Posts: 102
  • Gender: Male
  • Location: Brabant

  • Total Badges: 13
    Badges: (View All)
    Windows User Level 3 Combination
Race-car diapers naar NL
« on: 19-03-2013, 11:56:43 »
Voor wie het nog niet weet.
Er is in de VS een website die "Race-car" diapers / luiers aanbied voor tieners
en jong volwassen personen die nog zindelijkheids / bedplas problemen hebben.
Deze luiers zijn groter dan de huidige pampers en gemaakt voor deze leeftijdsgroep, net als de
Drynites - Goodnites en Underjams, maar bieden betere absorptie en bescherming..

Nu willen we kijken of er hier in Nederland ook markt en intresse voor is en kijken of het voor partijen hier
ook aantrekkelijk is een Nederlandse lijn op te gaan starten, aangezien te shippingcoasts (verzending) heel
duur is vanuit de VS. We hopen dat alles een beedje lukt om ze hier ook betaalbaar over te laten komen.

Intresse, tips, kom maar op!!

Share on Facebook Share on Twitter


Offline Berth

  • Ere lid
  • Volledig lid
  • Posts: 102
  • Gender: Male
  • Location: Brabant

  • Total Badges: 13
    Badges: (View All)
    Windows User Level 3 Combination
Re: Race-car diapers naar NL
« Reply #1 on: 28-04-2013, 18:13:55 »
Heeft er misschien toch nog iemand een / het idee om de "Race car diapers" voor een meer
vriendelijke prijs hier te kunnen krijgen.. Het moet op een of andere manier toch mogelijk zijn..
Er is vraag hier, maar geen aanbod (tegen vriendelijke prijzen).

Offline DL

  • Forum Moderator
  • Waardig lid
  • Posts: 304
  • Gender: Male
  • Location: nederland

  • Total Badges: 22
    Badges: (View All)
    Level 5 Fourth year Anniversary Third year Anniversary
Re: Race-car diapers naar NL
« Reply #2 on: 28-04-2013, 19:07:16 »
Heeft er misschien toch nog iemand een / het idee om de "Race car diapers" voor een meer
vriendelijke prijs hier te kunnen krijgen.. Het moet op een of andere manier toch mogelijk zijn..
Er is vraag hier, maar geen aanbod (tegen vriendelijke prijzen).
Dat moet dan denk ik echt iemand als EuroDL of zo'n soort bedrijf doen. Als normaal consument betaal je de "hoofdprijs". Zeker omdat deze (helaas) alleen maar in het buitenland zijn. Om ze hier te krijgen is het of de hoofdprijs betalen of een bedrijf moet ze tegen een schappelijke prijs kunnen importeren en hier verkopen.

Offline Berth

  • Ere lid
  • Volledig lid
  • Posts: 102
  • Gender: Male
  • Location: Brabant

  • Total Badges: 13
    Badges: (View All)
    Windows User Level 3 Combination
Re: Race-car diapers naar NL
« Reply #3 on: 28-04-2013, 19:13:44 »
Maarja hoe overtuigen we de mensen van EuroDL om een X-aantal pakken hier heen te krijgen
voor de verkoop in Nederland,, en ja hun zouden er toch ook wat aan willen verdienen...
Of we moeten ze vooruit batelen en dan afhalen ofzo.

Offline DL

  • Forum Moderator
  • Waardig lid
  • Posts: 304
  • Gender: Male
  • Location: nederland

  • Total Badges: 22
    Badges: (View All)
    Level 5 Fourth year Anniversary Third year Anniversary
Re: Race-car diapers naar NL
« Reply #4 on: 28-04-2013, 19:22:53 »
Maarja hoe overtuigen we de mensen van EuroDL om een X-aantal pakken hier heen te krijgen
voor de verkoop in Nederland,, en ja hun zouden er toch ook wat aan willen verdienen...
Of we moeten ze vooruit batelen en dan afhalen ofzo.

Offline Berth

  • Ere lid
  • Volledig lid
  • Posts: 102
  • Gender: Male
  • Location: Brabant

  • Total Badges: 13
    Badges: (View All)
    Windows User Level 3 Combination
Re: Race-car diapers naar NL
« Reply #5 on: 21-06-2013, 15:24:17 »
Ik ga denk ik een postbus aanvragen, Dan eens kijken of ik daar mijn luierpost heen kan laten gaan.
Want ook al worden de verzendkosten voor de RC diapers lager, dan kan ik thuis nog geen luierpost
ontvangen, maar moet weten wat zo'n postbus me gaat kosten, of dan al mijn post daar heen gaat of alleen
de post waar ik de postbus adres als zijnde afleveradres geef. Dan ga ik eens kijken of ik de RC diapers hier heen laat komen.
Maar er moet toch wel een goedkopere manier zijn.
 

Offline DL

  • Forum Moderator
  • Waardig lid
  • Posts: 304
  • Gender: Male
  • Location: nederland

  • Total Badges: 22
    Badges: (View All)
    Level 5 Fourth year Anniversary Third year Anniversary
Re: Race-car diapers naar NL
« Reply #6 on: 21-06-2013, 16:52:08 »
Ik ga denk ik een postbus aanvragen, Dan eens kijken of ik daar mijn luierpost heen kan laten gaan.
Want ook al worden de verzendkosten voor de RC diapers lager, dan kan ik thuis nog geen luierpost
ontvangen, maar moet weten wat zo'n postbus me gaat kosten, of dan al mijn post daar heen gaat of alleen
de post waar ik de postbus adres als zijnde afleveradres geef. Dan ga ik eens kijken of ik de RC diapers hier heen laat komen.
Maar er moet toch wel een goedkopere manier zijn.

Ben bang dat er geen goedkopere manier is. Omdat deze alleen in Amerika geproduceerd en verkocht worden.
Kan je niet beter bij een Kiala punt laten bezorgen? daar kan je het op een eigen gewenst moment ophalen en is gratis.

Offline Berth

  • Ere lid
  • Volledig lid
  • Posts: 102
  • Gender: Male
  • Location: Brabant

  • Total Badges: 13
    Badges: (View All)
    Windows User Level 3 Combination
Re: Race-car diapers naar NL
« Reply #7 on: 21-06-2013, 17:29:53 »
Dat is het nou net buitenlandse organistaties doen niets met kiala, dit is alleen in de EU bekend.
In de Vs kennen ze Kiala niet eens, dan toch of Euro eens vragen of ze tussen persoon willen worden,
dat ik gewoon het volledige bedrag betaal / of deel aanbetaal deel bij aflevering. Anders toch een postbus aanschaffen..

Offline DL

  • Forum Moderator
  • Waardig lid
  • Posts: 304
  • Gender: Male
  • Location: nederland

  • Total Badges: 22
    Badges: (View All)
    Level 5 Fourth year Anniversary Third year Anniversary
Re: Race-car diapers naar NL
« Reply #8 on: 21-06-2013, 17:45:54 »
Dat is het nou net buitenlandse organistaties doen niets met kiala, dit is alleen in de EU bekend.
In de Vs kennen ze Kiala niet eens, dan toch of Euro eens vragen of ze tussen persoon willen worden,
dat ik gewoon het volledige bedrag betaal / of deel aanbetaal deel bij aflevering. Anders toch een postbus aanschaffen..

Het beste is om eerst naar de kosten te kijken. Van de Race-cars, verzendkosten + dan nog eens een postbus: is dat het wel waard?
Je kan altijd een Email sturen naar Eurodl, de nee heb je al maar de ja kan je krijen ;).