Author Topic: M4 Plastic VS CottonFeel  (Read 565 times)

0 Members and 0 Guests are viewing this topic.

Offline Draakje

  • Technische draak
  • Volledig lid
  • Posts: 113
  • Gender: Male
  • Location: In his comfy lair

  • Total Badges: 21
    Badges: (View All)
    Level 5 Sixth year Anniversary Fifth year Anniversary
M4 Plastic VS CottonFeel
« on: 10-01-2013, 23:52:23 »
Ok, tis al weer een tijdje geleden dat ik een review gedaan heb dus ik moet weer even zoeken waar te beginnen 

Ik heb onlangs een site gevonden waar je nog steeds de plastic variant van Abri-From's M4s kan kopen, ik heb ze dus een naast elkaar gehouden en ben gaan vergelijk of ik het persoonlijk nou een goede upgrade vind. Houd je vast daar gaan we:

Eerste keer cotton feel:
Ik open het pakketje en voel alvast een van de luiers, het eerste dat door mijn hoofd schiet: "Oh nee, niet weer zo'n luier ". De luier voeld wat stugger aan namelijk, en ik weet uit ervaring dat dat door plassen niet erg veel verbeterd.

Toen ik ereen aandeed was ik Toch blij verast door de dikte en het comfoor. Ik vind dat deze luiers meer kunnen hebben dan de versie hiervoor, en ze kraken minder (voor discretie is dat een pluspunt, voor bijvoorbeeld overdag, maar voor het ultime baby/luiergevoel... meh jammer)

Na een paar keer weer een plastic:Jezus mensen... Ik moet toegeven dat het plastic voor mij persoonlijk een hele berg toevoegt! Het plastic van de oude variant Is een van de zachtste en toch stevigste die ik heb getest. Ik kan er lang of kort over schrijven, maar voor mij is het duidelijk! plastic.

Plastic outer:
Discretie: 5 (te dik en krakent om niet op te merken)
Absobtie: 8
Sluiting: 7 (Komt niet makkelijk los, ook direct het probleem XD)
Uiterlijk: 10! (laten we wel wezen mensen)
Prijs/kwaliteids verhouding: 9 (maar, wel van de website die ze nog verkoopt*)


Cotton feel outer:

Discretie: 7
Absobtie: 8
Sluiting: 7 (na wriemelen in bed word het wat ruimer)
Uiterlijk: 9
Prijs/kwaliteids verhouding: 6 (Ik vind ze te duur)

WAT DENKEN JULLIE? REAGEER "Plastic" of "Cotton" LIEFST MET EEN KORTE MOTIVATIE :D

Share on Facebook Share on Twitter


Offline Berth

  • Ere lid
  • Volledig lid
  • Posts: 102
  • Gender: Male
  • Location: Brabant

  • Total Badges: 13
    Badges: (View All)
    Windows User Level 3 Combination
Re: M4 Plastic VS CottonFeel
« Reply #1 on: 11-01-2013, 18:11:15 »
Heb dan zelf de small versie van deze luiers gedragen en kan het volgende er over zeggen.
De plastic versie had echt het oude luier belevingskracht. Aangezien ik ook nog veel baby luiers gedragen heb
die al cotton feel waren vind ik het niet echt erg dat de Abri's dat nu ook zijn.. Als ik er de mening over mag geven,
vind ik de Abri's zoals ze nu zijn net zo goed als de plastic versie, al vind ik er wel een klein nadeel aanhangen.
Je ziet lastiger als ze nat zijn. Met de plastic versie kon je nog een beedje inschatten  van pas er nog wat in of moet ik verschonen (je kon naast de vochtindicator ook zien hoe de absorptie pupl / gel eruit zag. Dit gaat met de cotton feel veel lastiger..
 

Offline Draakje

  • Technische draak
  • Volledig lid
  • Posts: 113
  • Gender: Male
  • Location: In his comfy lair

  • Total Badges: 21
    Badges: (View All)
    Level 5 Sixth year Anniversary Fifth year Anniversary
Re: M4 Plastic VS CottonFeel
« Reply #2 on: 11-01-2013, 21:35:31 »
Heb dan zelf de small versie van deze luiers gedragen en kan het volgende er over zeggen.
De plastic versie had echt het oude luier belevingskracht. Aangezien ik ook nog veel baby luiers gedragen heb
die al cotton feel waren vi...

Vind je het niet jammer van de zachtheid? Ik bedoel daarmee dat de cotton versie wat stugger is.