Author Topic: Is dit gek?  (Read 713 times)

0 Members and 0 Guests are viewing this topic.

Offline anker

  • Newbie
  • Posts: 15
  • Gender: Male
  • Welkom op Pamperland! Veel Pamper plezier! :)

  • Total Badges: 8
    Badges: (View All)
    Combination Topic Starter Level 2
Is dit gek?
« on: 23-12-2012, 23:33:23 »
Tegenwoordig heb ik steeds vaker gedachtens, fantasieen dat ik weer een klein kind wil zijn.

Kan het niet precies uit leggen wat ik voel maar hopelijk snapt iemand me hier. Is hier een uitleg van waarom ik deze fantasieen heb?

Is dit gek of? Zelf schaam ik me er eigenlijk best wel voor en durf het ook tegen niemand te zeggen. (behalve hier dan ;))

Anker

Share on Facebook Share on Twitter


Offline DL

  • Forum Moderator
  • Waardig lid
  • Posts: 304
  • Gender: Male
  • Location: nederland

  • Total Badges: 22
    Badges: (View All)
    Level 5 Fourth year Anniversary Third year Anniversary
Re: Is dit gek?
« Reply #1 on: 24-12-2012, 11:38:37 »
Hej Anker,


Dit is zeker niet gek ook al denk je van wel. Zelf had ik de zelfde gedachten als jou. Ben meer luier liefhebber (DL) Maar heb af en toe ook soort weer baby zijn fantasieen.


Ook wel genaamd Recessie (terug keer in de tijd) naar bijvoorbeeld de baby- of peuter tijd.


Zo ver ik weet kan je hier niks tegen doen. Ik kan je aanraden de informatieve artikelen te lezen, om het wat beter te leren begrijpen. Deze kan je hier vinden


~pampie
« Last Edit: 24-12-2012, 11:41:31 by pampie »

Offline DLBaby

  • Newbie
  • Posts: 27
  • Welkom op Pamperland! Veel Pamper plezier! :)

  • Total Badges: 7
    Badges: (View All)
    Level 2 Combination Topic Starter
Re: Is dit gek?
« Reply #2 on: 25-12-2012, 17:45:09 »
Nee hoor, dit is zeker niet vreemd of gek. ;)

Denk dat we het allemaal wel eens gehad hebben, zeker in het begin.

Anthans ik wel haha ;).

Dont worry mate

Je hoeft je er niet voor te schamen. Zo ben je nu eenmaal, en er zijn vele anderen met hetzelfde geheimpje wat wij hier hebben ;)

Offline idk

  • Newbie
  • Posts: 15
  • Welkom op Pamperland! Veel Pamper plezier! :)

  • Total Badges: 7
    Badges: (View All)
    Level 2 Combination Topic Starter
Re: Is dit gek?
« Reply #3 on: 26-12-2012, 00:19:37 »
Zelf had en heb ik het ook nog. Kan soms best vervelend en beschamend zijn, maar daar kan je niks aan doen. Je kan hier je hart luchten dat helpt ook al wel denk ik ;)

Idk

Offline DL

  • Forum Moderator
  • Waardig lid
  • Posts: 304
  • Gender: Male
  • Location: nederland

  • Total Badges: 22
    Badges: (View All)
    Level 5 Fourth year Anniversary Third year Anniversary
Re: Is dit gek?
« Reply #4 on: 26-12-2012, 12:00:00 »
Zelf had en heb ik het ook nog. Kan soms best vervelend en beschamend zijn, maar daar kan je niks aan doen. Je kan hier je hart luchten dat helpt ook al wel denk ik ;)

Idk


Je kan ook je fantasieeen, gedachten "waarmaken" door een verhaal te schrijven, zo doe ik dat ;). Voor mij helpt het. Je kan altijd een poging doen tot het schrijven van een verhaaltje.

Offline TenaFan

  • Newbie
  • Posts: 17
  • Welkom op Pamperland! Veel Pamper plezier! :)

  • Total Badges: 7
    Badges: (View All)
    Level 2 Combination Topic Starter
Re: Is dit gek?
« Reply #5 on: 27-12-2012, 18:01:15 »
Tegenwoordig heb ik steeds vaker gedachtens, fantasieen dat ik weer een klein kind wil zijn.

Kan het niet precies uit leggen wat ik voel maar hopelijk snapt iemand me hier. Is hier een uitleg van waarom ik deze fantasieen heb?

Is dit gek of? Zelf schaam ik me er eigenlijk best wel voor en durf het ook tegen niemand te zeggen. (behalve hier dan ;))

Anker

Nee hoor, dit is zeker niet gek.
Zoals andere gezegd hebben kan je door erover te schrijven (luier, AB/TB verhaal) de fantasieeen minder erg tot drang maken om zelf in baby kleertjes ect te gaan lopen. En als je nog met familie woont kan dat helemaal niet en is erover schrijven of praten de beste optie denk ik.

Na verloop van tijd wordt het (gelukkig) minder en zal je er bijna tot geen last meer van hebben. Je zal er aan gewend raken zonder er te opgewonden van worden, wat nu het geval is denk. Anthans dat neem ik aan. Excuus als niet zo is.

Komt vanzelf wel goed :)

Groetjes
tenafan

Offline anker

  • Newbie
  • Posts: 15
  • Gender: Male
  • Welkom op Pamperland! Veel Pamper plezier! :)

  • Total Badges: 8
    Badges: (View All)
    Combination Topic Starter Level 2
Re: Is dit gek?
« Reply #6 on: 01-01-2013, 16:31:10 »
Bedankt voor de reacties mensen!:D

Heb net al paar verhalen gelezen hier op forum, en het trekt mij eigenlijk ook wel om een verhaal te maken ;). Dus binnenkort maar beginnen.

Van de rest gaat het nu wel goed. Behalve dat ik heel graag luiers wilt :$.

Dus zo even nog de artikeltjes lezen van hoe aan luiers te komen en verstoppen :).
Geen zin dat me ouders er achter komen:$