Author Topic: Hoe beleef jij je ab/dl/tb zijn?  (Read 1608 times)

0 Members and 0 Guests are viewing this topic.

Offline DL

  • Forum Moderator
  • Waardig lid
  • Posts: 304
  • Gender: Male
  • Location: nederland

  • Total Badges: 22
    Badges: (View All)
    Level 5 Fourth year Anniversary Third year Anniversary
Hoe beleef jij je ab/dl/tb zijn?
« on: 05-05-2013, 16:01:44 »
Ben benieuwd hoe jullie omgaan met het Adult/Teenbaby of Diaperlover-zijn in het dagelijks leven?

Zelf luier ik niet heel veel. Omdat nog thuis woon en ik dit stiekem doe. Maar soms overdag of tegen de avond aan na school is het best fijn om even een luier om te hebben tussen alle drukte van het dagelijkse leven.
Maar op school/werk draag ik geen luier. Alleen af toe in weekend of doordeweeks in vrije tijd. Als ik er de kans voor heb ;)

Share on Facebook Share on Twitter


Offline Berth

  • Ere lid
  • Volledig lid
  • Posts: 102
  • Gender: Male
  • Location: Brabant

  • Total Badges: 13
    Badges: (View All)
    Windows User Level 3 Combination
Re: Hoe beleef jij je ab/dl/tb zijn?
« Reply #1 on: 05-05-2013, 17:53:55 »
Hoe ik het beleef / mee om ga?

Ten eerste vind ik een luier gewoon lekker zitten. Het gewoon een luier om doen en dan van laat maar.
Tis gewoon ook lekker makkelijk er 's nachts niet uit bed hoeven / moeten om naar de WC te gaan maar
hup de luier in, want als je uit bed je wordt toch wat meer wakker en dan weer opwarmen en in slaap komen.
Nu wordt je wakker om te plassen, maar je laat het in je luier lopen en kan weer verder slapen..

Als ik ze overdag aan heb is dat ongeveer het zelfde gewoon 't zit lekker (zoals een ander een trainingspak lekker vind).
Ook als je ergens bent en geen WC in de beurt, laat maar lopen, Dan als ik onderweg ben neem ik een of twee extra mee.
mocht het uit de hand lopen, dat je meer geplast hebt en een verschoning nodig is Wc opzoeken en verschonen.

Een grote boodschap doe ik haast nooit, al zeker niet in het openbaar. Maar plassen gaat als ik onderweg ben gewoon in de luier,
Ben niet van de super dikke luiers (die kunnen wel meer hebben / maar vallen ook weer meer op) ik heb liever een wat dunnere
luier om die ik wat vaker verschoon dan een dikke prop tussen mijn benen te hebben. Al is voor s-nachts een dikkere weer handig
om lekken te voorkomen, maar als ik dan weg moet gaat er toch weer een tussen geval mee en om niet te dik / niet te dun..

Offline DL

  • Forum Moderator
  • Waardig lid
  • Posts: 304
  • Gender: Male
  • Location: nederland

  • Total Badges: 22
    Badges: (View All)
    Level 5 Fourth year Anniversary Third year Anniversary
Re: Hoe beleef jij je ab/dl/tb zijn?
« Reply #2 on: 05-05-2013, 20:06:48 »
Hmm :) hoe jij dat zo omschrijft lijkt mij ook wel heerlijk! Gewoon met een dagje weg luier om, of met lang onderweg zijn is het wel ideaal! :).

Alleen hoe doe jij het verschonen in het openbaar dan? :O

Voorlopig luier ik nog voorzichtig thuis en wil nu ook wel met als ik met de auto weg gaat een luier om gaan doen :). Het zit lekker en is makkelijk voor als moet plassen!

Maar dat lukt denk ik nog niet met de luiers die ik nu heb haha. Moet ik eerst "echte" (inco) luiers hebben..

Offline Berth

  • Ere lid
  • Volledig lid
  • Posts: 102
  • Gender: Male
  • Location: Brabant

  • Total Badges: 13
    Badges: (View All)
    Windows User Level 3 Combination
Re: Hoe beleef jij je ab/dl/tb zijn?
« Reply #3 on: 05-05-2013, 20:31:04 »

Alleen hoe doe jij het verschonen in het openbaar dan? :O


IK zoek een WC op / al dan niet een invalide WC. Daar heb je alle ruimte om je te verschonen. Men weet
daar toch niet of je luiers draagt voor de lol of dat je ze werkelijk nodig hebt. Daar komt nog eens bij, niet iedere
handicap is zichtbaar.

Let op mijn woorden, met de tijd wordt je beter in verstopplekken vinden en plaatsen zoeken om je te verschonen..


Offline DL

  • Forum Moderator
  • Waardig lid
  • Posts: 304
  • Gender: Male
  • Location: nederland

  • Total Badges: 22
    Badges: (View All)
    Level 5 Fourth year Anniversary Third year Anniversary
Re: Hoe beleef jij je ab/dl/tb zijn?
« Reply #4 on: 05-05-2013, 20:40:20 »
Quote
IK zoek een WC op / al dan niet een invalide WC. Daar heb je alle ruimte om je te verschonen. Men weet daar toch niet of je luiers draagt voor de lol of dat je ze werkelijk nodig hebt. Daar komt nog eens bij, niet iedere handicap is zichtbaar.

Dat is inderdaad een goede, en ook helemaal waar.

Quote
Let op mijn woorden, met de tijd wordt je beter in verstopplekken vinden en plaatsen zoeken om je te verschonen..
Hier heb je inderdaad gelijk in, met de tijd dat je ze natuurlijk langer draag en langere tijd luiers hebt ontdek je vanzelf meer verstop plekken en eventuele verschoonplekken.

Qua verstop plekjes zit ik nu wel goed. Nu alleen nog wat vaker luiers dragen. Ook om de opwinding wat te laten verzwakken, slapen met luier lukt me bijna echt nog niet. Laat staan er dan in te plassen :(..

Offline reaper

  • Newbie
  • Posts: 24
  • Gender: Male

  • Total Badges: 8
    Badges: (View All)
    Second year Anniversary Windows User Level 2
Re: Hoe beleef jij je ab/dl/tb zijn?
« Reply #5 on: 06-05-2013, 02:04:50 »
hmms, ik draag eigenlijk alleen thuis luiers, heb nog niet de moed gehad om ook als ik ergens anders ben er een te dragen, daarbij vindt ik het prettig om soms een speentje in te doen, lang niet altijd, en heel heel soms een fles ... maar ook vaak niet

Offline DL

  • Forum Moderator
  • Waardig lid
  • Posts: 304
  • Gender: Male
  • Location: nederland

  • Total Badges: 22
    Badges: (View All)
    Level 5 Fourth year Anniversary Third year Anniversary
Re: Hoe beleef jij je ab/dl/tb zijn?
« Reply #6 on: 06-05-2013, 17:18:48 »

Offline reaper

  • Newbie
  • Posts: 24
  • Gender: Male

  • Total Badges: 8
    Badges: (View All)
    Second year Anniversary Windows User Level 2
Re: Hoe beleef jij je ab/dl/tb zijn?
« Reply #7 on: 06-05-2013, 22:35:17 »
heh, kan ik heel goed inkomen dat het best eng is ... vindt ik zelf ook

Offline DL

  • Forum Moderator
  • Waardig lid
  • Posts: 304
  • Gender: Male
  • Location: nederland

  • Total Badges: 22
    Badges: (View All)
    Level 5 Fourth year Anniversary Third year Anniversary
Re: Hoe beleef jij je ab/dl/tb zijn?
« Reply #8 on: 10-05-2013, 11:47:20 »
Quote
heh, kan ik heel goed inkomen dat het best eng is ... vindt ik zelf ook

Ja inderdaad, is het ook best wel..
Maarja het is ook wel leuk en spannend om je grenzen (proberen) te verleggen haha :)

Offline Berth

  • Ere lid
  • Volledig lid
  • Posts: 102
  • Gender: Male
  • Location: Brabant

  • Total Badges: 13
    Badges: (View All)
    Windows User Level 3 Combination
Re: Hoe beleef jij je ab/dl/tb zijn?
« Reply #9 on: 18-05-2013, 09:08:05 »
Vaak is het de eerste stap om met je luier naar buiten te gaan.
Maar als je dat dan eenmaal hebt gedaan, is het de gewoonste zaak van de wereld om dat te
gaan doen; doe je dat van zelf vaker. Gewoon eerst beginnen met een dunnere luier, die niet
opvalt onder je kleding, dan kan je vanzelf gaan kijken hoe een dikkere op zal vallen. Wat ik vernomen heb:
als mensen het niet weten zien ze het ook niet!

Offline DL

  • Forum Moderator
  • Waardig lid
  • Posts: 304
  • Gender: Male
  • Location: nederland

  • Total Badges: 22
    Badges: (View All)
    Level 5 Fourth year Anniversary Third year Anniversary
Re: Hoe beleef jij je ab/dl/tb zijn?
« Reply #10 on: 18-05-2013, 20:04:15 »
Wat ik vernomen heb: als mensen het niet weten zien ze het ook niet!

Ja inderdaad, als je het niet weet let je er niet op en dus zie je het ook niet ;).
Maar vaak is de eerste stap wel het lastigste. Maar zodra je die inderdaad voorbij bent, gaat het steeds makkelijker ;)