Author Topic: DryNites Boy 8-15  (Read 3243 times)

0 Members and 0 Guests are viewing this topic.

Offline DLBaby

  • Newbie
  • Posts: 27
  • Welkom op Pamperland! Veel Pamper plezier! :)

  • Total Badges: 7
    Badges: (View All)
    Level 2 Combination Topic Starter
DryNites Boy 8-15
« on: 30-12-2012, 20:10:22 »
Zelf heb ik nu Dry Nites. Vind het persoonlijk geen hele fijne luiers, lekken naar mijn mening best snel. Ligt er onder andere ook aan (in het geval van een jongen) hoe de plasser ligt. Bij mij blijkbaar nooit goed omdat ze bijna altijd lekken. De anti-lek randjes komen soms los van de luier (scheuren los). Hoe dit komt weet ik niet maar dat is erg jammer omdat hij mede daardoor ook lekt.
Ze absorberen redelijk, niet  meteen alles laten lopen. beetje bij beetje kan er best een hoop in. Ze vallen totaal niet op omdat ze zo dun zijn. Als je er een boxer over draagt hoor je ze ook niet. Maar waar ze voor gemaakt zijn: plas absorberen daar mogen ze nog wel wat verbeter puntjes voor maken.

Misschien ben ik de enige waar ze niet bevallen, als dat zo is zou ik graag tips willen horen tegen het lekken ;).

Pasvorm en draagcomfort: 7
Absorptie: 4
Kraken: 8
Niet opvallend: 8

Cijfer: 6.
« Last Edit: 30-12-2012, 20:22:23 by DLBaby »

Share on Facebook Share on Twitter


Offline DL

  • Forum Moderator
  • Waardig lid
  • Posts: 304
  • Gender: Male
  • Location: nederland

  • Total Badges: 22
    Badges: (View All)
    Level 5 Fourth year Anniversary Third year Anniversary
Re: DryNites Boy 8-15
« Reply #1 on: 31-12-2012, 15:07:15 »
Ik heb ook wel eens DryNites hehad, maar had er weinig problemen mee. Ze rekken na een poosje alleen uit waardoor hij niet meer stevig zit. Maar hoe ze tegenwoordig zijn weet ik ook niet. Dat was een jaar of 2 geleden ;).


Ieder geval bedankt voor je review :)!

Offline Berth

  • Ere lid
  • Volledig lid
  • Posts: 102
  • Gender: Male
  • Location: Brabant

  • Total Badges: 13
    Badges: (View All)
    Windows User Level 3 Combination
Re: DryNites Boy 8-15
« Reply #2 on: 02-01-2013, 16:19:17 »
Nu ik al vrij lang in de DL wereld mee ga heb ik ervaring(en met eigenlijk alle generaties Drynites en Goodnites.
Ben in mijn drynites tijd begonnen met de eerste maat die er toen was en zo in de Xl-gegroeit, Zw waren in mijn tijd nog gewoon
egaal wit en waren groter dan de maten nu, lekten veel minder snel. Maarja er zal ooit nog wel een vertering komen in de absorptie..

Offline DL

  • Forum Moderator
  • Waardig lid
  • Posts: 304
  • Gender: Male
  • Location: nederland

  • Total Badges: 22
    Badges: (View All)
    Level 5 Fourth year Anniversary Third year Anniversary
Re: DryNites Boy 8-15
« Reply #3 on: 02-01-2013, 17:39:38 »
Nu ik al vrij lang in de DL wereld mee ga heb ik ervaring(en met eigenlijk alle generaties Drynites en Goodnites.
Ben in mijn drynites tijd begonnen met de eerste maat die er toen was en zo in de Xl-gegroeit, Zw waren in mijn tijd nog gewoon
egaal wit en waren groter dan de maten nu, lekten veel minder snel. Maarja er zal ooit nog wel een vertering komen in de absorptie..


Zelf heb ik nog niet zoveel ervaring, maar volgens mij gaat het tegenwoordig er meer om hoe de luiers (en vooral met die broekjes) er uit zien dan hoe ze hun werk doen (absorberen van)..

Offline DLBaby

  • Newbie
  • Posts: 27
  • Welkom op Pamperland! Veel Pamper plezier! :)

  • Total Badges: 7
    Badges: (View All)
    Level 2 Combination Topic Starter
Re: DryNites Boy 8-15
« Reply #4 on: 02-01-2013, 20:53:00 »
Tsja nu staan er allemaal plaatjes op. Vind het om eerlijk te zijn niet mooi maar goed :P.

Heb de laatste gebruikt, en die lekte niet yay! :D

Nu even kijken wat voor luiers ik nu ga nemen ;)