Author Topic: Peaudouce Junior Ultra  (Read 2444 times)

0 Members and 0 Guests are viewing this topic.

Offline Berth

  • Ere lid
  • Volledig lid
  • Posts: 102
  • Gender: Male
  • Location: Brabant

  • Total Badges: 13
    Badges: (View All)
    Windows User Level 3 Combination
Peaudouce Junior Ultra
« on: 07-03-2013, 19:41:52 »
Heb deze van deze luier ooit een keer een pak kunnen kopen. De Peaudouce junior ultra. Alleen heette
deze luiers toen ik ze had al Libero junior ultra, deze zaten destijds in een geel pak. De luiers waren geheel wit met
4 plakkers om hem vast te maken. De luier maar was een soort tussen luier. Het was geen small, maar ook geen medium.
Hij viel er soort van tussen in. Je kon er twee plassen in kwijt, alleen een nadeel vond ik. Je kon ruiken als ze nat werden
en er zat ook een nattig gevoel bij als ze nat werden. Maar geen lekage.

Wat ik hoorde was, dat je ze destijds in duitsland en Frankrijk kon kopen, maar heb ze eigenlijk nooit meer
gevonden, ook niet via marktplaats / Ebay ofzo. Het was een luier voor grotere en oudere kinderen die nog in de luiers zaten, al denk ik ook dat het een gewilde luiers was voor onze wereld..

Share on Facebook Share on Twitter


Offline DL

  • Forum Moderator
  • Waardig lid
  • Posts: 304
  • Gender: Male
  • Location: nederland

  • Total Badges: 22
    Badges: (View All)
    Level 5 Fourth year Anniversary Third year Anniversary
Re: Peaudouce Junior Ultra
« Reply #1 on: 07-03-2013, 20:38:29 »
Heb zojuist even zitten googlen, Maar helaas inderdaad zonder resultaat. Het zou kunnen dat deze nu onder Libero vallen. Omdat ik deze (Libero) ook erg veel tegen kwam onder het zoeken.

Zal proberen nog wat rond te snuffelen ;).

Lijken me leuke luiers :). Maar of ze nog bestaan/verkrijgbaar zijn is het 2e. :P


Edit:

Misschien heb ik wat gevonden: Deze link (pagina is wel in het Frans maar het gaat even om het idee.)
« Last Edit: 07-03-2013, 20:48:04 by Siep »

Offline Berth

  • Ere lid
  • Volledig lid
  • Posts: 102
  • Gender: Male
  • Location: Brabant

  • Total Badges: 13
    Badges: (View All)
    Windows User Level 3 Combination
Re: Peaudouce Junior Ultra
« Reply #2 on: 07-03-2013, 20:59:28 »
Die met die link zijn ze helaas niet.
Dit zijn de echte baby-luiers, die ik had was een "echte"grote
luier voor grotere kinderen +25kg's.

Offline DL

  • Forum Moderator
  • Waardig lid
  • Posts: 304
  • Gender: Male
  • Location: nederland

  • Total Badges: 22
    Badges: (View All)
    Level 5 Fourth year Anniversary Third year Anniversary
Re: Peaudouce Junior Ultra
« Reply #3 on: 07-03-2013, 21:01:02 »
owh okee, jammer

Nog maar even verder zoeken dan ;)

Offline Berth

  • Ere lid
  • Volledig lid
  • Posts: 102
  • Gender: Male
  • Location: Brabant

  • Total Badges: 13
    Badges: (View All)
    Windows User Level 3 Combination
Re: Peaudouce Junior Ultra
« Reply #4 on: 09-03-2013, 10:50:06 »
Heb nog ergens een site gevonden, maar deze zit bom vol met bugs en is in het frans.
Maar als je zoekt op libero junior ultra +25kg / of peaudouce junior ultra vind je wel iets, maar
niet erg veel, dus weet niet eens of ze nog bestaan of gemaakt worden. Ook niet of er een vergelijkbaar
product op de europeese markt is. Ik denk dat de race-car diapers uit de VS, het meest overeen zullen komen..

Offline DL

  • Forum Moderator
  • Waardig lid
  • Posts: 304
  • Gender: Male
  • Location: nederland

  • Total Badges: 22
    Badges: (View All)
    Level 5 Fourth year Anniversary Third year Anniversary
Re: Peaudouce Junior Ultra
« Reply #5 on: 09-03-2013, 17:05:54 »
Heb nog ergens een site gevonden, maar deze zit bom vol met bugs en is in het frans.
Maar als je zoekt op libero junior ultra +25kg / of peaudouce junior ultra vind je wel iets, maar
niet erg veel, dus weet niet eens of ze nog bestaan of gemaakt worden. Ook niet of er een vergelijkbaar
product op de europeese markt is. Ik denk dat de race-car diapers uit de VS, het meest overeen zullen komen..

Offline Berth

  • Ere lid
  • Volledig lid
  • Posts: 102
  • Gender: Male
  • Location: Brabant

  • Total Badges: 13
    Badges: (View All)
    Windows User Level 3 Combination
Re: Peaudouce Junior Ultra
« Reply #6 on: 11-03-2013, 16:37:43 »
Ik denk dat de Peaudouce / Libero in deze houdanigheid niet meer bestaan. Gewoon zo'n idee heb ik.
Ik kom ze op ebay / marktplaats ook niet tegen. We moeten echt die Race-car / Star diapers hier zien te
krijgen. Maar zou er in Europa of wat mij betreft Nederland, echt geen soort gelijk product gemaakt kunnen
worden, of een bedrijf wat ze impoteert en dan hier op de markt brengt..


Offline DL

  • Forum Moderator
  • Waardig lid
  • Posts: 304
  • Gender: Male
  • Location: nederland

  • Total Badges: 22
    Badges: (View All)
    Level 5 Fourth year Anniversary Third year Anniversary
Re: Peaudouce Junior Ultra
« Reply #7 on: 11-03-2013, 19:31:30 »
Ik denk dat de Peaudouce / Libero in deze houdanigheid niet meer bestaan. Gewoon zo'n idee heb ik.
Ik kom ze op ebay / marktplaats ook niet tegen. We moeten echt die Race-car / Star diapers hier zien te
krijgen. Maar zou er in Europa of wat mij betreft Nederland, echt geen soort gelijk product gemaakt kunnen
worden, of een bedrijf wat ze impoteert en dan hier op de markt brengt..

Zoals ik in vorig bericht zei voor de Peadouce om te vragen aan EuroDL of ze deze willen importeren kunnen we mogelijk nu doen met de Race-car / Star luiers. Op hun forum kan je aanvragen doen voor bepaalde luiers. Als EuroDL hier dan markt in ziet kunnen ze deze gaan verkopen. Dat zou wel beter zijn voor ons als nederlandse DiaperLovers.

Persoonlijk lijkt mij dat de beste manier om deze hier te krijgen.

De Peadouce bestaan denk ik inderdaad niet meer. Kan ze ook echt nergens vinden.

Offline Berth

  • Ere lid
  • Volledig lid
  • Posts: 102
  • Gender: Male
  • Location: Brabant

  • Total Badges: 13
    Badges: (View All)
    Windows User Level 3 Combination
Re: Peaudouce Junior Ultra
« Reply #8 on: 12-03-2013, 19:08:42 »
Ik heb die vraag daar al eens neer gelegd, met ook de mededeling dat ik wel wil vergoeden, maar niet
thuis (luier)post / luier gerelateerde post kan ontvanegn.. Maar ze vertelde me dat verzending te duur was.
Maar misschien als er meer vraag komt dat een gecombineerde aankoop wel mogelijk is..

Als de mensen van EuroDL / Out Europ bv een deal zouden kunnen sluiten als Nederlandse partner.
Zouden ze grotere aantallen kunnen inkopen en dan hier distribueren onder de geinteseerde.
Het lijkt mij als een pallet verzenden met 40 dozen is goedkoper dan 40 dozen los. (40*1).

Ik weet als je het helemaal zelf wilt doen is het duur.
Neem aan dat de mensen van Euro meer verstand van ondernemen / zaken hebben als ik :)

« Last Edit: 12-03-2013, 19:36:41 by Berth »

Offline DL

  • Forum Moderator
  • Waardig lid
  • Posts: 304
  • Gender: Male
  • Location: nederland

  • Total Badges: 22
    Badges: (View All)
    Level 5 Fourth year Anniversary Third year Anniversary
Re: Peaudouce Junior Ultra
« Reply #9 on: 15-03-2013, 14:00:26 »
Ja dat zouden ze kunnen doen, maarja dan moeten ze er hier wel markt in zien. dat er genoeg van deze luiers verkocht worden in Nederland.

Offline Berth

  • Ere lid
  • Volledig lid
  • Posts: 102
  • Gender: Male
  • Location: Brabant

  • Total Badges: 13
    Badges: (View All)
    Windows User Level 3 Combination
Re: Peaudouce Junior Ultra
« Reply #10 on: 18-03-2013, 17:19:35 »
Zal echt niet zijn dat hun er geen markt in zien. Voor hun is het als ze maar verkopen.
Maar het gaat erom of Euro ze hier kwijt kunnen.. Maar ik denk dat er hier in NL wel markt voor is
via de mensen van Euro. Maar er zit altijd een risico aan ondernemen.

Als we / ze die luiers hierheen kunnen krijgen en hier door verkopen moet er toch wel een weg zijn..
Kwijt raken / verkopen zal altijd wel lukken.

Of Euro moet zelf een lijntje op zetten en een Nederlandse clone van deze luiers weten te maken..

Offline DL

  • Forum Moderator
  • Waardig lid
  • Posts: 304
  • Gender: Male
  • Location: nederland

  • Total Badges: 22
    Badges: (View All)
    Level 5 Fourth year Anniversary Third year Anniversary
Re: Peaudouce Junior Ultra
« Reply #11 on: 19-03-2013, 10:51:13 »
EuroDL zal er best wel markt in zien zolang ze hier maar goed (en voor hun met winst) verkocht kunnen worden.
Het probleem voor EuroDL zal denk ik vooral de "shippingkosten" zijn. Maar als ze eerst een proef houden met bijvoorbeeld maar 1 pallet. En dat deze dan zo de deur uitvliegen dan zouden ze een contract aan kunnen gaan (of hoe dat werkt) met het desbetreffende distributie centrum die deze luiers verspreidt.

Vanavond of morgen zal ik wel even wat onderzoek doen en proberen contact op te nemen met EuroDL ;) Voor meer duidelijkheid

Offline Berth

  • Ere lid
  • Volledig lid
  • Posts: 102
  • Gender: Male
  • Location: Brabant

  • Total Badges: 13
    Badges: (View All)
    Windows User Level 3 Combination
Re: Peaudouce Junior Ultra
« Reply #12 on: 19-03-2013, 11:47:21 »
Kijk dat zou al mooi zijn..
Maar de shipping-kosten zijn absurt hoog. Om er werkelijk winst uit te halen moet
het tegen of een lagere inkoopsprijs ingekocht worden of ja ze worden duur..
Er is nu volgens de site een tussen persoon / bedrijf die het voor lagere shippingskosten
doet, maar dan nog voor de thuiswooners, die geen (luier)post kunnen ontvangen zou een afhaal
punt nog wel moeten..

Of we moeten gaan voor oplossing 2 dat we via Euro een Nederlandse clone van deze luiers hier op
de markt kunnen brengen via EuroDL..

Offline DL

  • Forum Moderator
  • Waardig lid
  • Posts: 304
  • Gender: Male
  • Location: nederland

  • Total Badges: 22
    Badges: (View All)
    Level 5 Fourth year Anniversary Third year Anniversary
Re: Peaudouce Junior Ultra
« Reply #13 on: 20-03-2013, 09:50:09 »
Kijk dat zou al mooi zijn..
Maar de shipping-kosten zijn absurt hoog. Om er werkelijk winst uit te halen moet
het tegen of een lagere inkoopsprijs ingekocht worden of ja ze worden duur..
Er is nu volgens de site een tussen persoon / bedrijf die het voor lagere shippingskosten
doet, maar dan nog voor de thuiswooners, die geen (luier)post kunnen ontvangen zou een afhaal
punt nog wel moeten..

Of we moeten gaan voor oplossing 2 dat we via Euro een Nederlandse clone van deze luiers hier op
de markt kunnen brengen via EuroDL..

Tsja voor thuis luiers te ontvangen kan je ook vragen of het bij een Kiala-punt bezorgt wordt waar je het vervolgens op een rustig en veilig moment het pakket kan afhalen. En bij EuroDL kan je ook afhalen. Dat is Amsterdam volgens mij. En anders zoals ik net zei laten bezorgen bij een Kiala in de buurt.

De shipping kosten worden misschien wel een probleem. Maar misschien als er grotere aantallen tegelijk besteld worden dat ze korting krijgen.